Translate

dinsdag 14 februari 2012

eindelijk hebben de konijntjes een gezichtje!!

babypakketje bestaande uit konijntje, speenhoudertje en gebreide babyslofjes
deze had ik al een tijd geleden gemaakt alleen de konijntjes hadden nog geen snoetje en dat heb ik dus vanmorgen nog even gedaan.ik vind ze er zo leuker uitzien het patroon van het konijntje komt uit amigurum & more , de speenhoudertjes is een eigen creatie en het patroon van de gebreide slofjes is te vinden op http://www.handwerkclub.nl/

5 opmerkingen:

  1. wat een ontzettend leuke konijntjes en slofjes en speenkoorden heb je gemaakt,
    mijn complimenten hoor,

    ps ik heb een award voor je ,maar dan moet je even naar mijn blog komen om te lezen,
    als je niet mee wilt doen ,ook geen probleem hoor,

    groetjes hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HOe tof, zo schattig. Een uniek en creatief cadootje! Jewel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OI Estava a procura de lenbrancinha pra maternidade,e descobri seu blog obrigado por tomar o tempo pra criar esses lindos tutoriais,afim de partilhar com nos isto e tão Adorável.Atenciosamente Helena Freitas .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. adoraria fazer muita diversão olhando ao redor em minhas do blog.
    zwaantje

    BeantwoordenVerwijderen